14 d’ag. 2014

La Nit dels Gestors // La Noche de los Gestores Administrativos

El 30 de juliol passat, més d’una seixantena de gestors, familiars, col·laboradors i amics van celebrar la vuitena edició de la Nit dels Gestors Administratius, una jornada especial i diferent just abans de les vacances d’estiu. Enguany vam assistir al teatre Goya Codorníu, a la representació de l’obra: El zoo de vidre (The Glass Menagerie), de Tennessee Williams.

 Va ser el primer gran èxit teatral de l’autor, escrit l’any 1944 i portat al cinema en diferents ocasions, la darrera, el 1987 amb Joanne Woodward en el paper d’Amanda, la mare controladora i tanmateix tendra, que busca desesperadament un futur millor per als seus fills, durant la desoladora Gran Depressió nord-americana dels anys trenta. L’obra està dirigida per Josep Maria Pou, i compta amb Míriam Iscla en el paper de la mare.

En acabar la representació, la Fundació Romea ens va convidar a una copa de cava on tots plegats, juntament amb els actors, ens vam desitjar un bon estiu. I on també vam poder celebrar l’aniversari de la gestora administrativa i membre de la Comissió de Comunicació, Concha Forteza.




El pasado 30 de julio, más de sesenta gestores, familiares, colaboradores y amigos celebraron la octava edición de la Noche de los Gestores Administrativos, una jornada especial y diferente justo antes de las vacaciones de verano. Este año asistimos al teatro Goya Codorniu a la representación de la obra: El zoo de vidre (The Glass Menagerie), de Tennessee Williams.

Fue el primer gran éxito teatral del autor, escrito en 1944 y llevado al cine en diferentes ocasiones, la última, en 1987 con Joanne Woodward en el papel de Amanda, la madre controladora y sin embargo tierna, que busca desesperadamente un futuro mejor para sus hijos, durante la desoladora Gran Depresión norteamericana de los años treinta. La obra está dirigida por Josep Maria Pou, y cuenta con Míriam Iscla en el papel de la madre.

Al terminar la representación, la Fundación Romea nos invitó a una copa de cava donde todos, junto con los actores, nos deseamos un buen verano. Y donde también pudimos celebrar el cumpleaños de la gestora administrativa y miembro de la Comisión de Comunicación, Concha Forteza.

0 comentarios :

Publica un comentari a l'entrada