16 de des. 2013

L'aperitiu de Nadal, un éxit! // ¡El aperitivo de Navidad, un éxito!


El 13 de desembre va tenir lloc al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB), l’Aperitiu de Nadal del Col·legi.

A més del tradicional vermut nadalenc, tots els qui van voler, van gaudir de l’exposició “Espriu. He mirat aquesta terra”, que es realitza en commemoració dels cent anys del naixement de Salvador Espriu (1913-1985). L’exposició, que compta amb una gran quantitat de materials inèdits procedents d’arxius i col·leccions particulars, desenvolupa diferents aspectes de la biografia, del món literari i de la repercussió pública de l’obra del poeta, narrador i dramaturg.

L’aperitiu es va servir en la preciosa Sala Mirador, que ocupa la cinquena planta del CCCB, i des d’on s’aprecien unes espectaculars vistes de les teulades de Barcelona. A través de la façana de vidre els assistents van poder contemplar Barcelona des d’una perspectiva poc usual: el mar, el Barri Gòtic, Ciutat Vella, Montjuïc, el Tibidabo i la torre de Collserola.

Podeu veure les fotografies de l'esdeveniment aquí.

 


El 13 de diciembre tuvo lugar en el Centro de Cultura Contemporánea de Barcelona (CCCB), el Aperitivo de Navidad del Colegio.

Además del tradicional vermut navideño, todos los que quisieron, disfrutaron de la exposición "Espriu. He mirado esta tierra", que se realiza en conmemoración de los cien años del nacimiento de Salvador Espriu (1913 a 1985). La exposición, que cuenta con una gran cantidad de materiales inéditos procedentes de archivos y colecciones particulares, desarrolla diferentes aspectos de la biografía, del mundo literario y de la repercusión pública de la obra del poeta, narrador y dramaturgo.
El aperitivo se sirvió en la preciosa Sala Mirador, que ocupa la quinta planta del CCCB, y desde donde se aprecian unas espectaculares vistas de los tejados de Barcelona.
A través de la fachada de vidrio, los asistentes pudieron contemplar Barcelona desde una perspectiva poco usual: el mar, el Barrio Gótico, Ciutat Vella, Montjuïc, el Tibidabo y la torre de Collserola.

Puede ver las fotografías del evento aquí.

0 comentarios :

Publica un comentari a l'entrada