21 de nov. 2013

Aperitiu de Nadal 2013 // Aperitivo de Navidad 2013

El 13 de desembre a les 13 h. tindrà lloc al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB), l’Aperitiu de Nadal del Col·legi.

A més del tradicional vermut nadalenc, tots els qui vulgueu podreu gaudir de l’exposició “Espriu. He mirat aquesta terra”, que es realitza en commemoració de l’Any Espriu. La visita començarà a les 12 h.

A les 13 h se servirà l’aperitiu en la preciosa Sala Mirador, des d’on s’aprecien unes espectaculars vistes de les teulades de Barcelona.

Podeu venir a totes dues activitats o només a l’aperitiu. En qualsevol cas, ens cal que confirmeu assistència amb un correu electrònic dirigit a colcatalunya@gestors.cat, amb el nom i cognoms dels assistents i dir-nos si assistiu només a l’aperitiu o a totes dues activitats. Us hi esperem!



El 13 de diciembre a las 13 h. tendrá lugar en el Centro de Cultura Contemporánea de Barcelona (CCCB), el Aperitivo de Navidad del Colegio.

Además del tradicional vermut navideño, todos los que queráis podréis disfrutar de la exposición "Espriu. He mirat aquesta terra", que se realiza en conmemoración del Año Espriu. La visita comenzará a las 12 h.

A las 13 h se servirá el aperitivo en la preciosa Sala Mirador, desde donde se aprecian unas espectaculares vistas de los tejados de Barcelona.

Se puede asistir a las dos actividades o sólo el aperitivo. En cualquier caso, necesitamos que confirméis vuestra asistencia con un correo electrónico dirigido a colcatalunya@gestors.cat, con el nombre y apellidos de los asistentes y especificando si se asiste sólo al aperitivo o a ambas actividades. ¡Os esperamos!

0 comentarios :

Publica un comentari a l'entrada