5 de nov. 2013

Volem més dibuixos! // ¡Queremos más dibujos!

Ja comencen a arribar-nos els primers dibuixos a les nostres oficines... i són una meravella, cada any us supereu. I per això, en volem més!

Participar al concurs és molt fàcil. Els nens i nenes han de fer un dibuix en un full DIN-A4 amb motius de les festes de Nadal, amb colors ben vius, on ha d’aparèixer el dibuixat el logotip de la gA que representa als Gestors Administratius. Al revers del full, s’indicarà en majúscules el nom i els cognoms de l’autor/a, l’edat, l’adreça, el telèfon de contacte i un compte de correu electrònic, així com el nom i cognom del representant legal del menor.

Un cop fet poden portar-lo a qualsevol de les oficines del Col·legi abans de 18 de novembre a les 15 h, o bé, poden aprofitar el dia de la festa per dur-lo o fer-lo allà mateix. Això sí: a les 12:30 el dibuix ha d'estar acabat i perfecte perquè el nostre jurat pugui triar un guanyador!

Si voleu gaudir al màxim de tots els tallers i activitats de la festa, no sigueu mandrosos i feu ja el vostre dibuix. A més, així ho fareu tranquils i amb calma a casa, i no haureu d'estar lluitant pels colors amb ningú.

Recordeu, que podeu confirmar la vostra assistència a la festa enviant un mail a concursga@gmail.com, indicant-nos el nombre d'adults que assistiran, el nombre de nens i les edats d'aquests.

Esperem els vostres dibuixos!



  
Ya empiezan a llegarnos los primeros dibujos a nuestras oficinas… y son fantásticos, cada año os superáis! Y por eso mismo, queremos más!

Participar en el concurso es muy fácil. Los niños y niñas tienen que hacer un dibujo en una hoja DIN-A4 con motivos de las fiestas de Navidad, con colores vende vivos, donde debe aparecer el dibujado el logotipo de la GA que representa a los Gestores Administrativos. En el reverso de la hoja, se indicará en mayúsculas el nombre y los apellidos del autor / a, la edad, la dirección, el teléfono de contacto y una cuenta de correo electrónico, así como el nombre y apellido del representante legal del menor.

Una vez hecho pueden llevarlo a cualquiera de las oficinas del Colegio antes de 18 de noviembre a las 15 h, o bien, pueden aprovechar el día de la fiesta para llevarlo o hacerlo allí mismo. Eso sí: ​​a las 12:30 el dibujo debe estar terminado y perfecto para que nuestro jurado pueda elegir un ganador!

Si queréis disfrutar al máximo de todos los talleres y actividades de la fiesta, no seáis remolones y haced ya vuestro dibujo. Además, así lo haréis tranquilos y con calma en casa, y no tendréis que estar peleando por los colores con nadie.

Recordad, que podéis confirmar vuestra asistencia a la fiesta enviando un mail a concursga@gmail.com, indicándonos el número de adultos que asistirán, el número de niños y las edades de estos. 

¡Esperamos vuestros dibujos!

0 comentarios :

Publica un comentari a l'entrada