8 de nov. 2013

Premis i regals! // ¡Premios y regalos!

Qué? Qué encara no heu fet el vostre dibuix per al nostre concurs? Això no pot ser! Agafeu paper i colors i deixeu anar la vostra imaginació. I si el que us manca és inspiració, no us preocupeu, aquí teniu alguns dibuixos:


Més inspirats?
Doncs, si encara necessiteu un extra de motivació, aquí teniu els premis que donarem als guanyadors de cadascuna de les categories: 
  • Categoria A (de 0 a 5 anys): Un ordinador interactiu
  • Categoria B (de 6 a 9 anys): Un patinet
  • Categoria C (+ de 10 anys): Una càmera instantània
I per si això no és suficient, recordeu que només per venir a la festa i gaudir de tot un matí ple d’activitats i jocs, us donarem una fantàstica bandolera, que us podrà acompanyar en totes les vostres excursions de cap de setmana.


Qué? Qué todavía no habéis hecho vuestro dibujo para nuestro concurso? Esto no puede ser! Coged papel y colores y dejad volar la imaginación. Y si lo que os falta es inspiración, no os preocupéis, aquí tenéis algunos dibujos:



¿Más inspirados?  
Pues, si todavía necesitáis un extra de motivación, aquí tenéis los premios que daremos a los ganadores de cada una de las categorías:
  • Categoría A (de 0 a 5 años): Un ordenador interactivo
  • Categoría B (de 6 a 9 años): Un patinete
  • Categoría C (+ de 10 años): Una cámara instantánea
Y si esto no ha sido bastante, recordad que sólo por venir a la fiesta y disfrutar de toda una mañana llena de actividades y juegos, os daremos una fantástica bandolera, que os podrá acompañar en todas vuestras excursiones de fin de semana.

0 comentarios :

Publica un comentari a l'entrada